marți, ianuarie 22

Despre mine


Nascut pe 27.08.1981, tatal miner, mama educatoare. Ambii increzatori in ceea ce priveste viitorul meu, dezamagiti pe rand, ca eu am refuzat sa ma fac popa si mai apoi politist.

Fara performante care sa fie mentionate in nici un domeniu, am fost pasionat pe rand de : sah, ski, muzica, dans, pescuit / iluzionism (in aceeasi perioada), ultimele doua fiind cele mai mari si de durata pasiuni ale mele, imi aduc satisfactii extraordinare si astazi.

Pasiunea pentru iluzii si atractia pentru mister si paranormal, m-au determinat sa fac pasul spre mentalism. Am renuntat astfel la "trucuri" complexe care implica dexteritate, cutiute fabricate special, bacheta magica, precum si la ideea de iepurasi, ratuste, porumbei, flacari si animatoare. Am imbratisat ideile scrise ale unor adevarati maestrii in domeniul mentalismului. Cartile acestor clasici m-au determinat sa caut simplitatea efectelor si modul serios de a prezenta aceste "miracole" publicului.

Am studiat Economia Comertului, Turismului si Serviciilor, am facut master in Administrarea Afacerilor dupa care am plecat sa muncesc in Grecia (erau prea multe posibilitati in tara pentru un proaspat absolvent si nu am reusit a ma decide).

M-am intors, am un job in vanzari, locuiesc in sat Floresti/comuna Floresti (asa scrie in C.I), langa Cluj. Sunt casatorit si momentan imi impart timpul in munca de birou, prestatii si spectacole la diferite evenimente, studierea hipnozei si cate o partida de pescuit. Sunt fericit!
 

Copyright © 2008-2009 Cristian Gog. Textele de pe acest site pot fi preluate numai cu acordul expres al autorului si cu precizarea OBLIGATORIE a sursei !